maandag 30 maart 2020

Post van Vic uit 3B !






Dag iedereen,

Vic postte dit weekend een berichtje om mee te delen dat hij alle juffen en al zijn vriendjes uit de klas heel erg mist! 

Ik doe flink mijn best bij alle oefeningen die ik kreeg. Mijn papa is sinds vorige week thuis en speelt nu even mijn meester! Leuk hoor! In de voormiddag is het 'klas' (ook met speeltijd natuurlijk). In de namiddag doe ik het wat rustiger aan. Ik heb ook al de speurneuzentocht gedaan, die van de schat van de Farao en de Bankoverval. Dat vond ik heel tof! Ik ben ook op berenjacht gegaan! Voor de rest speel ik heel veel buiten... lekker in de zon! 

Ik hoop dat iedereen nog gezond is en gezond mag blijven... 
Vele lieve groeten van Vic 




Vic ... we zijn superblij met jouw berichtje! Op de foto's kunnen we meegenieten van enkele sfeerbeelden... je doet dat heel goed, zeg! Ik ben er zeker van dat jouw vrienden je ook heel erg missen! Ook de juffen hebben echt wel heimwee naar hun klasje! Hopelijk zien we elkaar na de paasvakantie gauw terug! We wachten nog een beetje af wanneer dat dan juist zal zijn. Ondertussen kunnen we elkaar blijven horen en zien via deze weg... de BLOG-weg! 

Binnenkort komt er nog een speurneuzen-opdracht op de blog! 

Dikke knuffels vanop veilige afstand van alle juffen uit het 3de leerjaar!

XXXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten