zondag 25 september 2022

IK EN MIJN SCHOOL

 


IK EN MIJN SCHOOL 


We zijn volop gestart met ons eerste wero-thema : IK EN MIJN SCHOOL. 


We stelden onszelf en onze familie voor met foto's. 

We gingen op ontdekkingstocht in onze school en bezochten alle klassen van het 3de tot het 6de leerjaar. 

Daarna bouwden we een maquette van onze school en toverden we deze om tot een grondplan. 


Als we nu een boodschap moeten doen voor onze juffen, dan weten we heel goed waar we moeten aankloppen ... ;-)

Straks duiken we ook de geschiedenis in en keren we even terug naar de school van vroeger ... 

Hoe we daaraan beginnen? Ah ... met een spelletje 'knikkeren' !! We kijken al volop uit naar de filmpjes, het groepswerk en het ontdekken van de schoolkoffer : workshop schrijven met oude pen, bikkelen en tollen, schrijven op lei met griffel en puzzelen met oud leesraam. 



Even meekijken? 

Klik op de onderstaande foto voor meer foto's! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten